YOO!

fortfarande magsjuk, stannar hemma imorgon också..
och på torsdag har vi studiedag! :)
så min skol-vecka bli knappast lång xd
på fredag ska vi åka till ishallen i helsingborg för att åka skridskor! eller ja, jag ska INTE åka HAHAH! för det första har jag inga, för det andra är det kallt där inne och för det tredje så ramlar jag ALLTID och slår i min snavskota! har faktiskt fortfarande ont sen förra gången vi var där! aj, aj aj :(
så jag ska promenera i fredriksdal med de andra som heller inte ska åka, det blir nog roligt :)
och haha kolla silken gammal bild! söt man var då ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu