skolarbete

idag har jag nu gått hem till mig (sover ju hos farmor) för att jag har lite saker med skolan att fixa på min dator! c:
jag tycker det är mycket roligare och lättare att göra läxor på datorn, !
annars blir det så mycket papper, och en massa skrivande...JOBBIGT!
så nu ska jag ta lite käk, och sätta igång!
ha en bra dag ! :3
väääldigt gammal bild, saknar håret verkligen! :''''3

Postat av: elin gustafsson på facebook.

hej sötnos! :D

finns det någon liten chans

att du skulle kunna lägga upp

ett videoinlägg där du sminkar

dig såhär eller på något annat sätt,

eller när du fixar håret?

kramar :* /östgötten.

2012-06-10 @ 21:47:34




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu