parfymfolk

jag tror nog inte jag är ensam om att ha gått förbi en person som luktar ÖVERDRIVET mycket parfym.
det är både killar, tjejer och ofta tanter..
jag tycker själv inte det är okej om det faktiskt luktar illa, som de flästa parfymer gör när det blir för mycket doft..
men ibland händer det att man går förbi någon som luktar jätte gott, då vill man knappt sluta lukta, men man har ju kvar lukten rätt många meter.. *host* xd
så jag frågar er..

Postat av: Moa the awesome one!

Hatar folk som luktar överdrivet mycke parfym-.-"

2012-03-01 @ 17:06:55
URL: http://saltlakrits.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu