raklugg

imorgon klockan kvart i tre klipper jag raklugg!! tror ni det kommer bli fint??
snabbt ändrade planer, och jag åker in till elin om 3 kvart för att vi ska hinna färga mitt hår SVART innan jag klipper det :)
ooohhhh!!! vad jag längtar!! fast jag måste erkänna att jag är rätt rädd, tänk om jag inte trivs eller passar i det?
-så här ska man INTE tänka- men då växer det ju ut igen ;)
är iaf sjukt spänd!!
detta blir nog också mitt sista inlägg för dagen, så jag önskar er en trevlig måndagskväll!
hejdå bruna hår!!!!

Postat av: Jossan

Gulligt.

Svar: tacktack
Maja Borg

2012-07-01 @ 20:24:46
URL: http://lavendla.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu