ska testa

nu ska jag gå in i duschen och testa ett shampoo men röd färg i så att färgen håller längre! jag fick med mig ett test med både shampoo och inpackning så jag testar dom idag, är dom bra får jag be pappa snällt att köpa dom :)

Postat av: R4ND0MN35

Hey hey fin blogg huh, och jag tycker om ditt hår det är lika awesome som en gorilla på kolmården...

Fin blågg :D

2012-01-29 @ 18:05:28



Postat av: Emelie

Heej maja... diggar ditt hår grymt mycket...

Du kan oxå testa ett balsam elr som dem säger pigment nr 500 det kan du köpa på bellbox på väla kostar 178 kr men det är fett bra för rött hår!!



ha det gött



kramis ;)

2012-01-30 @ 20:25:35
URL: http://LiveWithEmelie.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu