nu ska jag försöka sova...

men jag antar att jag inte kommer lyckas. det brukar jag aldrig göra. men jag får väl försöka iaf. och hoppas på det bästa, vill helst bara somna direkt men mina tankar tar över som vanligt.. om ni undrar så tror jag att jag har sömnproblem...
jag har väldigt svårt att somna, jag kan vara hur trött som helst men ändå somnar jag inte, det är väldigt frustrerande och jag blir oftast väldigt sur på mig själv. och det är INTE bra...för det straffar bara mig själv, oftast armarna eller låren...och det är sjukt jobbigt...det går inte heller att sluta när man väl börjat, då vill man bar ha mer smärta. och glömma alla dom onda tankarna för ett tag. UNDERBART. så känner jag...ni tycker säkert jag är helt dum i huvudet men visst det får ni lov att tycka ! jag bryr mig inte. eftersom jag skriver om hur jag känner...jag vågar knappt gå och lägga mig, för det är alltid då allt är som värst..JAG HATAR DET!!
men jag får väl försöka ändå, pappa kommer snart hem...och då måste jag ju egentligen sova..grrr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu