mina absolut BÄSTA minnen under 2011.

juni -

Emilias kalas! vi hade sjuuukt roligt!^^ och jag ocj keyla vann på leken ovan ↑ hahaha!:D

lalandia/legoland
med Sandra, Neo, Pappa, Max och Daniel



vi hade ortoligt roligt!^^

augusti -

pappa gick med på att jag fick ha 2 turkosa slingor!:DD



piercade mig i naveln, vet inte riktigt när på året det var men var sjukt lycklig då!:D


jag och sandra följde med pappa och Neo till busfabriken! HAHA! vi hade jätte roligt!:D


jaa, finns mycket otroligt underbara minnen, och det finns såklart mer än dessa!:)

men jag tycker endån 2011 har varit ett sjukt jobbigt år för mig...och jag ska försöka ta mig upp på fötter igen nu under 2012!

mina nyårslöften blir;

1. lära känna mig själv.
2. bruka allvar, livet är ingen lek.
3. hitta MIN mening med livet.

de är 3 saker, som jag själv känner att jag behöver för att jag har mått så passa dåligt att vissa grejer har gått så himla långt... och då blir att bara bajs!

men 2012 ska bli ett bra år!






 
HOPPAS JAG!<3


Postat av: - E M M A -

fett fin du e! :D <3

2012-01-04 @ 01:38:34
URL: http://allabouteemma.blogg.se/



Postat av: mathilda

jätte fin blogg! :)

2012-01-04 @ 01:40:08



Postat av: Elina

Hett med toapappersklänning, det kanske man kör på nångång :)

2012-01-04 @ 11:17:03
URL: http://honestgirl.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu