hoppas, hoppas hoppas!!

hoppas att mitt öga inte smittar, eftersom jag ska vara med emilia idag! och det var sjukt länge sen jag träffade henne, så har saknat henne asmycket!:c
så det får INTE smitta, för då kommer jag inte få gå ut eller någonting för pappa, grr.
men ah, farfar ringer väl snart och säger att han kommer och hämtar mig...farmor sa att vi skulle vara där åtta-halv nio och klockan är ju lite över åtta!
så jag tror han kommer snart, jag tror det kommer bli rätt jobbigt, eftersom jag hatar när andra rör mina ögon...
kram!

heej! nu är jag hemma igen, och jag fick någon som som man droppar i ögat..2-3 droppar 2-3 gånger om dagen... öh pallar inte! men jag får inte anstränga mina ögon, så egentligen får jag inte siitta vid datorn, men eftersom jag inte han skriva klart detta inlägg innan jag åkta, så vart jag ju lite tvungen:))
hon var inte alls försiktig, och varken jag eller farfar förstod vad hon sa, så det var ju rätt jobbigt.
men hoppas det fixar sig snart!
nu ska jag fixa mina naglar..
kram!

Postat av: tori :)

2012-01-13 @ 12:05:28



Postat av: tori :)

fin blogg <3 :D xD

2012-01-13 @ 12:05:42
URL: http://www.baratori.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu