det funkar..

hej! dagen har väl gått rätt bra, den har flutut på precis som vanligt. har inte kännt mig ledsen eller panikslagen alls faktiskt. men jag antar eftersom att jag inte är ensam i skolan, utan har närhet av en massa andra personer. och det känns både skönt och bra. just nu sitter jag här och skriver detta inlägg i min säng, brrr jag fryser! pappa gick precis, han ska jobba som vanligt...men det får jag ju stå ut med. idag hade jag tänkt att städa mitt rum och fixa mina naglar och lite sånt..men vet inte om jag orkar och har lust. men jag tyckte att idag hade varit en bra dag till det, eftersom annars bara sitter jag av tiden, och det är ju inte så lönt. imorse fick jag iaf ett meddelande från farmor och hon undrade om jag inte kunde komma och äta middag hos dom vid halv fem, och jo visst kan jag det! så jag ska ju dra dit och äta också, känns som att jag har mycket att göra fast att jag egentligen inte alls har det ! hmm..jobbigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu