g'morrn

godmorgon pågar och töser!
idag bär det av till helsingborg efter skolan som vanligt på tisdagar.
dansen är sjukt svår och jag ÖÖÖVAR JÄTTE MYCKET för att jag ska kunna den på uppvisningen!!
just nu sitter jag och dricker ett glas äpplejuice och ska snart cykla och lämna mitt busskort hemma hos farmor så hon kan ladda det så att jagfaktiskt kommer iväg in till Elin!

Postat av: Fanny

Älskar din uppsättning med det dära bandet (vet vad det heter, men kommer inte på det x)) i håret, galet snyggt :D

2012-04-27 @ 19:59:15
URL: http://cowbells.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu