hemma hos mig!

hej!
nu sitter jag hemma hos mig, har dålig uppdatering eftesom jag bor hos farmor och farfar! varför gör jag nu det då? jo för att min pappa är i thailand:/ UTAN MIG ?! D: dumt!
men jag orkar inte skolan imorgon och det gjorde jag egentligen inte idag heller. och jag har nu börjar fundera igen. när jag låg där i sängen och alarmet hade ringt för 999 gången så ville jag inte gå upp. jag orkade inte. men nu sitter jag endån här och skriver att jag har varit i skolan. men jag undrar, vad var det som faktiskt fick mig att gå upp ur sängen egentligen? för det måste ju faktiskt ha varigt någonting...eller?
hmmm? svår fråga va?!;D;D
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu