ett stort tack till..

MIN syster...
jag älskar henne över allt annat,
och jag vet att hon älskar mig!
hon är min ängel...
hon är den jag alltid kan lita på, och hon är den som alltid finns där när man behöver henne. min syster betyder så otroligt mycket för mig. utan dig syster så vet jag inte hur jag skulle klarat mig för utan dig skulle jag inte kunna ta ett steg. jag skulle inte tagit ett steg och jag skulle inte andats in ett enda andetag...
för du är min syster och jag älskar dig...!


en video som hon gjorde till mig...




love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu