skola.

ah!
pallar INTE med skolan...:(
blööö!
imorgon?! NEJ! jag vill ha lov!
men jag har bestämt att jag ska göra mina läxor, som jag typ aldrig gjorde innan..
och ja göra allt som ska göras...
eftersom jag inte pallar vara glad, så kommer ingen vilja va med mig heller...
så jag kommer ju endån bara sitta hemma framför datorn!D:



första bilden är på skolgården :)
och andra på en klassfest...
rätt gammla bilder!

kram!

Postat av: Anonym

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-11-06 @ 16:42:44




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu