hemma hos steffi ;)

hej hej!
sitter hemma hos steffi och skriver, andra inlägget som heter det nu:)
lär bli fler! :D
igår hade jag tråkigt, städade D:
och sen satte jag mig och pysslade med mina näglar och då kom också mina kusiner. wilma och elvira. så fick jag ju måla deras naglar också såklart!:) så gulliga dom är!^^
sen åkte dom hem, och jag gick in i duschen och sen tog jag på mig en mask ^^
den luktade nomnom ._.
jordgubbe!
GUBBE! HAHA !
jag har världens bästa humor bara erkänn!!!!:DD
kram!

Postat av: Anonym

Have a nice day!

2011-11-09 @ 17:01:11
URL: http://ILROMANISTA.SE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu